Uživatelem této aplikace je prodejce, který prodává originální i kompatiblní výrobky. U originálních výrobků má prodejce nižší marže, proto je v jeho zájmu, prodávat spíše kompatibilní zboží. Zákazníci objednávají častěji originální zboží, přestože kompatibilní je levnější. Jestliže zákazník dokončí objednávku, která obsahuje výrobke s kompatilbní varinatou, je jeho objednávka zastavena. Pracovník na telefonu zavolá zákazníkovi a zkusí ho přesvědčit, aby se rozhodl pro kompatiblní výrobek.
Pracovník, který budu volat zákazníckovi, může dostat objednávku přiřazenou automaticky nebo ručně od manažera (role v aplikaci). Manager má přehled o aktuální situaci. Může si objednávky prohlédnout a napříkad seřadit podle "možného navýšení marže". Takto nalezené důležité objednávky může přiřadit konkrétnímu pracovníkovi. U vybrané řádky (objednávky) se v pravém sloupci zobrazují všechny detailní informace.
Pracovník v Call-Centru má seznam úkolů. V ideálním případě obsahuje tento seznam pouze jednu řádku - jednu objednávku, o kterou se má pracovník starat. Jestliže pracovník zavolá zákazníkovi a zpracuje jeho objednávku, zmizí tato objednávka ze seznamu a pracovník dostane přiřazenou jinou. Jesliže se pracovník zákazníkovi nedovolá, zůstane tato objednávk v seznamu úkolu a bude později navržena k zavolání.
Hlavní obrazovka optimalizace. Obrazovka obsahuje v hlavní čísti 3 sloupce: objednané výrobky, navržené náhrad a výsledné výrobky. Důležitá informace pro zákazníka je cenová úspora a důležitá informace pro provozovatele je možné navýšení marže. Pracovní zavolá zákazníkovi a pokusí se mu vysvětlit důvody pro přechod na kompatiblní výrobky. Během hovoru může přebírat příslušné návrhy (nebo všechny návrhy) a okamžitě vidí rozdíl ve výsledné objednávce. Jestliže zákazník souhlasí se změnou objednávky, jsou změny uloženy a objednávka poslána do účetnictví (zákazník obdrží emailem nové potvrzení o objednávce). Jestliže zákazník odmítne návrh na optimalizaci, je tato skutečnost uložena i s vysvětlením, proč byl návrh odmítnut. Vysvětlení je důležité pro budoucí objednávky (pro posouzení, zda má smysl zákazníkovi volat). V této obrazovce jsou navíc zobrazeny další informace, které pomáhají pracovníkovi během hovoru. Tyto informace jsou: detailní informace o objednávce, předchozí objednávky, vysledky předchozích optimalizací a interní poznámky. Jestliže se pracovník zákazníkovi nedovolá, použije příslušné tlačítko a tato objednávka bude později navržena k zavolání. Každá objednávka má časový limit. Jestliže není objednávka do časového limitu zpracování, předává se na účetnictví. Toto předání může být zrušeno použítím tlačítka "zamknout".
Důležitou součástí aplikace jsou statistiky. Pro manažere je důležité mít podklady k posouzení úspěšnosti. Může se například podívat na kvótu uspěšnosti nebo počet zpracovaných údálostí a podle těchto hodnot nastavit provizní systém. Pro provozovatele je důležitou hodnotou navýšení marže. Pro manažera je důležitá hodnota "Conversion rate" (poměr mezi počtem hovorů a počtem optimalizovaných objednávek). Jesliže je "Conversion rate" příliž nízký, je to důvod ke školení příslušného pracovníka (jak má vést hovor, aby byl více úspěšný v přesvědčování zákazníků). V aplikace se neoptimalizují pouze objednávky, ale i jiné události. Například "opouštěč košíku". Jestliže má zákazník zboží v košíku a neobjedná, může mu pracovník zavolat a zeptat se, zda měl problém s dokončením objednávky případně jeho objednávku dokončit. Jestliže pracovník optimalizuje objednávku, je jeho úspěšnost posouzena jedním z 5ti stupňů (jak dobře byla objednávka optimalizovaná, zda byl optimalizovany všechny výrobky nebo zda byl nějaký výrobek dokonce přidán). Tyto stupně úspěšnosti jsou základem provizního systému.
Událost může být pracovníkovik přiřazena manažerem ručně. Jinou možností je automatické přiřazení. Pracovník má ve frontě pouze jednu událost a když je fronta prázdná, dostane automaticky další. Pro určení, jeké události by měl pracovník automaticky dostávat, slouží tyto konfigurační parametry. Privní konfigurací je pořadí přiřazovaní. Když hledá aplikace události k přiřazení, může jeden pracovní dostat ty s nejvyšším navýšením marže (protože to je zájem provozovatele), jiný může dostat ty nejmladší (protože je zde nejvyšší pravděpodobnost dovolání se zákazníkovi) a jiný ty s nejvyšší cenou. Dále se můžou konfigurovat omezující paramtery objednávky. Například jeden pracovník dostane objednávky do 40EUR, jiný pouze ty s kompatibilníma výrobkama a další pouze objednávky od nových zakazníků. Každá konfigurace má "standardní hodnotu". Každou noc se přebírají nastavení ze "standardní hodnoty". Díky tomu se může změnit nastavení u nějakého uživatele pro daný den a nemusí se myslet na to, že se má toto nastavení večer vzít nazpět.